امروز

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

  ساعت

۰۶:۰۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ، فرماندار شهرستان بروجن در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا از افزایش شیوع کرونا ابراز نگرانی کرد و گفت: تاکنون ۵۸ تن در این شهرستان جان باخته اند؛ وی از تعطیلی اماکن زیارتی و گردشگری تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: هیچ گونه برنامه ای به مناسبت اربعین برگزار نخواهد شد.

براساس معیارهای قطعی تشخیصی تا کنون شمار افراد مبتلا یکهزار و 274 مورد و مجموع جانباختگان این بیماری در شهرستان بروجن به 58 نفر رسید.
مسعود ملکی با ابراز نگرانی از وضعیت پیش آمده افزود: در بررسی های انجام شده متأسفانه تنها 47 درصد مردم در اماکن عمومی از ماسک استفاده کرده و 50 درصد اصناف و بازاریان نیز دستورالعمل های بهداشتی را جدی نگرفته اند.
ملکی با بیان اینکه تا کنون 3644 بازرسی مشترک در سطح شهرستان توسط 385 اکیپ صورت گرفته است خواستار تشدید بازرسی و نظارت ها بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط گشت های بازرسی با همکاری نیروهای مقاومت بسیج در سطح شهرستان شد.
وی با بیان اینکه نظارت ها و کنترل در طرح فاصله گذاری هوشمند و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سطح بازار همچنان با جدیت پیگیری شود افزود: با تهدید کنندگان علیه بهداشت عمومی برخورد جدی و قانونی خواهد شد.
فرماندار بروجن با تأکید بر اینکه همچنان برگزاری هرگونه اجتماع فرهنگی و مذهبی، مراسم عزا و مجالسی که با اجتماعات همراه باشد در سطح شهر و روستاهای شهرستان ممنوع است اضافه کرد: هرگونه تجمع در روز اربعین در بقاع متبرکه نیز ممنوع و هیچ گونه برنامه ای برگزار نخواهد شد.
مسعود ملکی به فعالیت های اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره و اظهار کرد: در این بخش با توجه به ارتباط مستقیم با بخش کارگری، همچنان آموزش و رعایت مسائل بهداشتی در دستور کار قرار گیرد.
ملکی گفت: همچنان کلیه اماکن تفریحی، گردشگری، تالاب ها، پارک ها، بوستان ها، بقاع متبرکه و… در سطح شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌باشند

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی