امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۶:۳۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ، فرماندار شهرستان بروجن گفت: ۲۳ طرح عمرانی در این شهرستان برای بهره‌برداری در دهه فجر امسال آماده است که برای اجرای این طرح‌ها ۹۰۳ میلیارد و ۴۳۷ ریال هزینه شده است.
مسعود ملکی افزود: از مجموع این اعتبارات ۷۰ میلیارد ریال از منابع ملی، ۱۳ میلیارد ریال و ۴۰۰ میلیون ریال از بودجه استانی، ۵۰۹ میلیارد و ۸۸۷ میلیون ریال از منابع داخلی، ۲۳۰ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال از محل آورده متقاضیان و ۸۰ میلیارد ریال از سایر ردیف‌های اعتباری تامین و هزینه شد.
ملکی تصریح کرد: با بهره‌برداری از طرح‌های شهرستان بروجن در دهه فجر امسال زمینه اشتغال مستقیم ۱۴ نفر در بخش‌های مختلف فراهم می‌شود و کاربری طرح‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری در هشت حوزه شامل زیرساخت، ورزشی، خدماتی، صنعتی، فضای اداری، آموزشی، مسکونی و بهداشت و درمان است.
فرماندار بروجن اظهار داشت: مهمترین طرح‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری این شهرستان در دهه فجر امسال شامل مدرسه ۶ کلاسه امام‌قیس، مرکز فوریت‌های ۱۱۵ نقنه، شبکه برق فشار متوسط و روشنایی ۵۴ هکتاری شهرک صنعتی سفیددشت، جاده سلامت و پیاده‌راه سیاسرد، سایت جدید افزایش تکنولوژی و بهینه‌سازی تلفن همراه و مسکن‌های مددجویی در سطح این شهرستان است.
وی گفت: در دهه فجر امسال عملیات اجرایی ۶ طرح جدید در شهرستان بروجن با ۹۳۴ میلیارد ریال اعتبار آغاز خواهد شد که از این مبلغ ۲۴۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از منابع ملی، ۱۰ میلیارد ریال از بودجه استانی، ۱۰ میلیارد از منابع داخلی، ۴۶۰ میلیارد ریال از محل تسهیلات بانکی و ۲۱۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از محل آورده متقاضیان تامین و هزینه می‌شود.
وی افزود: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده، در دوران ساخت این طرح‌ها زمینه اشتغال برای ۹۷ نفر در شهرستان بروجن فراهم خواهد شد و کاربری طرح‌ها در پنج حوزه آموزشی، بهداشت و درمان، کشاورزی، زیرساخت و فرهنگی و مذهبی است.
ملکی یادآور شد: مهمترین طرح‌هایی که کلنگ‌زنی می‌شود شامل اجرای خط تغذیه و ایستگاه برای گازرسانی به متقاضیان صنعتی واقع در محور سفیددشت به دهنو، احداث گلخانه سبزی و صیفی، ساخت ایستگاه دوم شهرک صنعتی سفیددشت و ایجاد زیرساخت‌های آن، احداث مدرسه ۹ کلاسه در بلداجی، ساخت خانه بهداشت در روستای معموره و تعدادی دیگر از طرح‌های عمرانی است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی