امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۹:۴۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ، فرماندار شهرستان بروجن گفت: در راستای مردمی سازی دولت و تأکیدات استاندار محترم به منظور برگزاری شورای اداری شهرستان در بخش‌ها و بررسی مسائل و مشکلات از نزدیک، شورای اداری شهرستان به میزبانی بخشداری گندمان برگزار شد.

فتاح کرمی با اشاره به ظرفیت‌های ارزشمند در بخش گندمان اظهار کرد: تلاش می‌کنیم زیرساخت‌های توسعه‌ای مورد انتظار مردم را ایجاد کرده و گام اساسی در جهت پیشرفت و توسعه این بخش برداریم.

کرمی افزود: در سال جاری مبلغ ۲۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای به نام پروژه‌های بخش گندمان اختصاص یافته است.

وی گفت: از محل اعتبارات ماده ۱۷ قانون مدیریت بحران نیز ۶ میلیارد تومان برای این بخش جذب شد.

کرمی با اشاره به آماده‌سازی زمینه‌های برگزاری یک انتخابات سالم، حداکثری و امن در این شهرستان، چهار مؤلفه رقابت، امنیت، مشارکت حداکثری و سلامت انتخابات که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است را سرلوحه کار ستاد انتخابات شهرستان عنوان کرد.

رئیس شورای اداری شهرستان بروجن افزود: بازنگری و تکمیل طرح‌های هادی روستایی، نصب نیوجرسی و اجرای علائم و خط‌کشی در حوزه راه‌ها، تسریع در تعمیر پل عابر پیاده و احداث میادین ورودی و خروجی گندمان و رفع نقطه حادثه خیز گردنه مروارید، لایروبی مسیل‌ها و کانال‌ها، توزیع ماشین آلات، امکانات و ذخیره‌سازی شن و نمک، پیگیری و رفع مشکلات مربوط به آب آشامیدنی پایدار روستاها، تکریم ارباب رجوع، برگزاری میزهای خدمت در شهرها و روستاها را از جمله مهم ترین موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

گفتنی است در این جلسه مسائل و مشکلات در حوزه‌های راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با حضور مدیران استانی مورد بررسی قرار گرفت و از محل احداث میادین ورودی و خروجی گندمان و محور گندمان به حسین آباد بازدید شد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی