امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۹:۱۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ، مدیر عملیات شرکت فولاد سفیددشت با اشاره به تولید ۸۰۲ هزارتن آهن اسفنجی در واحد احیاء مستقیم این شرکت در سال ۱۴۰۰ گفت: با تولید این میزان محصول ضمن تحقق برنامه تولید سالیانه، برای دومین بار و به‌صورت متوالی موفق به دستیابی به ظرفیت اسمی واحد نیز شدیم.
ایمان سلیمانی، مدیر عملیات شرکت فولاد سفیددشت، از تولید ۸۰۲ هزارتن آهن اسفنجی در واحد احیاء مستقیم این شرکت در سال ۱۴۰۰ خبر داد و اظهار کرد: با تولید این میزان محصول ضمن تحقق برنامه تولید سالیانه، برای دومین بار و به‌ صورت متوالی، موفق به دستیابی ظرفیت اسمی واحد احیاء مستقیم شرکت نیز شدیم.
وی با اشاره به وجود موانع جدی بر سر راه تولید در سال ۱۴۰۰ از قبیل محدودیت انرژی برق در تابستان و گاز طبیعی در زمستان، تصریح کرد: با توجه به قابل پیش‌بینی بودن محدودیت‌های انرژی، در ابتدای سال گذشته، دستیابی به برنامه تولید و ظرفیت اسمی دشوار و حتی غیرممکن به نظر می‌رسید؛ اما با اتکا به یاری خداوند و همچنین امید به روحیه پرتلاش و همکاری میان پرسنل و پیمانکاران شرکت به عنوان مهمترین سرمایه های هر واحد تولیدی، توانستیم از این مرحله با سربلندی عبور کنیم.
سلیمانی خاطرنشان کرد: علاوه بر اهمیت تولید کمی، تولید ایمن و بدون حادثه نیز همواره سرلوحه مدیریت و کارکنان شرکت فولاد سفیددشت بوده که به لطف خدا و رعایت دستورالعمل‌ها سال گذشته را بدون حادثه سپری کردیم.
وی با تقدیر از حمایت‌های سهامداران، مدیران و همچنین زحمات پرسنل، پیمانکاران و تامین کنندگان، برای تداوم موفقیت‌های بزرگترین واحد صنعتی استان در سال تولید دانش‌بنیان اشتغال‌آفرین ابراز امیدواری کرد.
پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۱ درصدی پروژه ساخت واحد فولادسازی و ریخته‌گری در شرکت فولاد سفیددشت
در ادامه،علی بابایی، مدیر تکنولوژی و توسعه شرکت فولاد سفیددشت نیز با اشاره به پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۱ درصدی پروژه ساخت واحد فولادسازی و ریخته گری اظهارکرد: در راستای تحقق شعار سال و عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید اشتغال‌آفرین در سال جاری و با حمایت‌های سازمان ایمیدرو و شرکت فولاد مبارکه همچنین با توجه به تلاش مضاعف پیمانکاران پروژه در جهت تامین تجهیزات و ادوات مورد نیاز پروژه طی ماه‌های گذشته، دستیابی به اولین ذوب فولاد در مرحله پیش راه‌اندازی در سال ۱۴۰۱ میسر خواهد بود.
وی افزود: با توجه به پیشرفت ۹۸ درصدی واحد اکسیژن شرکت، در آینده نزدیک با حضور نمایندگان شرکت های صاحب تکنولوژی بهره‌برداری آزمایشی از این واحد نیز آغاز خواهد شد.
مدیر تکنولوژی و توسعه شرکت فولاد سفیددشت در پایان ابراز امیدواری کرد که با تکمیل پروژه تصفیه‌خانه مرکزی و مخازن ذخیره آهن اسفنجی و با توجه به آماده به کاری پست ۴۰۰ کیلوولت شرکت در کمترین زمان ممکن شاهد راه‌اندازی رسمی و تولید پایدار واحد فولاد سازی و ریخته‌گری باشیم.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی