امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۳:۲۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ، مدیرعامل هسرا وموسسه شمیم آرامش ستاک گفت: در راستای توانمندی سازی افراد و ایجاد اشتغال خانگی دوره های مهارت آموزی با رویکرد مشاغل خانگی با دوره پرورش قارچ خوراکی باهمکاری اداره جهاد کشاورزی شهرستان بروجن برگزار گردید.

سعید قوامی گفت: دوره آموزشی پرورش قارچ خوراکی طی دو جلسه با شرکت کنندگان و علاقمندان برگزار گردید و در این دوره آموزشی اهمیت و فواید قارچ‌های خوراکی، آشنایی با انواع قارچ ها، گیاه شناسی قارچ، روش تهیه کمپوست، روش‌های پرورش و مهیا سازی بستر‌های پرورش، سالن‌های پرورش قارچ، وسایل مورد نیاز، تجهیزات سالن های تولید، بازاریابی و فروش، فرآوری قارچ، آفات و بیماری ها (پیشگیری و شناسایی) ایده یابی مراحل کاشت، داشت و برداشت، زمان مناسب برداشت و عملیات پس از برداشت و….. و نحوه عرضه به بازار آموزش داده شد.

کارگاه پرورش قارچ خوراکی توسط آقای حمیدرضا رنجکش مدرس اداره جهاد کشاورزی بروجن در روزهای ۱۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه برگزار گردید.

در پایان این دوره آموزشی و پس از موفقیت در آزمون گواهینامه، به شرکت کنندگان اعطا می‌گردد.

قوامی گفت: دوره های مهارت آموزی و اقتضاد مقاومتی با رویکرد مشاغل خانگی از برنامه های این موسسه می باشد و از برگزاری دوره های آموزشی، پرورش قارچ،پرورش دام سبک ،مرغ بومی و طیور ، کشت زعفران و . . خبر داد و افزود: این آموزش‌ها و مهارت آموزی ها برای کاهش و جلوگیری از آسیب های اجتماعی وایجاد حرفه ومهارت آموزی و مشاغل خانگی انجام می شود که می تواند به ایجاد اشتغالزایی نقشی مهم ایفا کند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی