امروز

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

  ساعت

۱۰:۱۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام؛ فرماندار شهرستان بروجن گفت: مجتمع مسکونی ۲۴ واحدی زوج‌های جوان نیازمند و ایتام به همت خیر حاج سید مصطفی طباطبایی ساخته شده است و برای ساخت آن ۳۳ میلیارد تومان هزینه شده است.
کرمی افزود: این مجتمع در دو هزار و ۴۰۰ متر مربع ساخته شده و هر واحد صد متر زیر بنا دارد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور هم در حاشیه افتتاح این مجتمع گفت: بنیاد مسکن ۶۵ هزار واحد برای نیازمندان می‌سازد که ساخت ۴۰ هزار واحد آن را با مشارکت کمیته امداد و بسیج سازندگی، ۲۰ هزار واحد با مشارکت بنیاد مستضعفان و ۵ هزار با مشارکت خیران است.
نیکزاد افزود: تعهد سالانه دولت ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال است که بنیاد مسکن ساخت ۴۰۰ هزار واحد را تقبل کرده است.
وی گفت: هم اکنون با ساخت ۳۰۰ هزار واحد شهری و روستایی؛ تعهد سال اول بنیاد مسکن تکمیل می‌شود.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور افزود: این بنیاد در مجموع تا ۴ سال آینده یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد مسکونی تکمیل و در اختیار مردم می‌گذارد.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی در این آیین اظهار داشت:  باید قدر خیرانی که در اوضاع و شرایط خاص به میدان می‌آیند و دست خانواده‌های نیازمند را می‌گیرند بدانیم و در تکریم این جایگاه بیش از پیش اقدام شود.
حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری ادامه داد: در شرایط کنونی کشور نیاز به شنیدن خبرهای خوب دارد و از اینکه خیران در این موضوع پیشگام هستند قدردان آنها هستیم و می‌طلبد چنین اقدامات خدایی و جهادی اطلاع‌رسانی شود.
وی با بیان اینکه خیران شهرستان بروجن در استان و کشور نمونه هستند، اظهار داشت: خیران شهرستان در حوزه مدرسه‌سازی، بهداشت و درمان و مسکن سازی اقدامات بسیار زیادی انجام داده‌اند و همچنین طرح‌های متعددی در حوزه احداث مسکن در دست اجرا دارند که با تکمیل آن در کمک به نیازمندان کمک بسزایی می‌شود.
نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از خدمات دولت سیزدهم به ویژه در حوزه بنیاد مسکن، تصریح کرد: رییس این نهاد از ابتدای قبول این مسئولیت تاکنون سفرهای بسیاری به مناطق مختلف کشور داشته است و برای کمک به مردم حادثه‌دیده اقدامات قابل توجهی صورت گرفته است.
جعفری خاطرنشان کرد: با همت بنیاد مسکن ۴۹۶ واحد در مناطق زلزله زده کوهرنگ و اندیکا در حال احداث است و تا قبل از فصل زمستان تحویل مردم داده می‌شود.

رئیس مجمع خیرین مسکن‌ساز شهرستان بروجن نیز در این آیین با اشاره به فعالیت‌های این مجمع، اظهار داشت: از سال ۹۴ مجمع خیرین مسکن‌ساز شهرستان بروجن فعالیت خود را آغاز کرد و نخستین طرح این مجمع از سوی خیر نیک‌اندیش حاج بهرام عزیزی اجرا شد و در اختیار زوج‌های جوان نیازمند قرار گرفت.
سید سیف‌الله فیاضی افزود: سومین طرح خیرساز در حوزه مسکن نیز یک مجتمع ۱۱۰ واحدی است که برای کارگران بدون مسکن به همت حاج محمدعلی رجالی اجرا می‌شود، تاکنون از ۴۰ درصد پیشرفت برخوردار شده و برای آن ۷۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.
رییس مجمع خیرین مسکن‌ساز شهرستان بروجن افزود: انتظار می‌رود مدیران دولتی نیز با رفع قوانین دست و پاگیر اداری خیران را در اجرای برنامه‌های خود یاری دهند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی