امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۰:۰۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

* آگهی تمدید مزایده محدوده اکتشافی و گواهی کشف در قالب بسته سرمایه گذاری استان چهارمحال و بختیاری  *

 اداره کل صنعت،معدن وتجارت استان چهارمحال وبختیاری در نظر دارد نسبت به برگزاری مزایده عمومی بسته سرمایه گذاری محدوده های معدنی (یک فقره پروانه اکتشاف و یک فقره گواهی کشف) به شماره مزایده  ۵۰۰۱۰۰۳۲۵۴۰۰۰۰۰۳ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ) به آدرس www.setadiran.ir اقدام نماید.متقاضیان می توانند از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه مورخ ۲۶/۱۱/۱۴۰۱ لغایت پایان وقت اداری روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ نسبت به دریافت الکترونیکی اسناد مزایده از سامانه اقدام و حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۳ برای ارائه پیشنهاد و بارگذاری مدارک در سامانه اقدام نمایند. زمان رسیدگی به درخواست ها و اسناد  مزایده روز دوشنبه مورخه۱۴۰۱/۱۲/۱۵ راس ساعت ۱۰صبح در محل اداره کل صنعت،معدن ،تجارت استان می باشد . متقاضیان محترم می بایستی جهت شرکت در مزایده نسبت به ثبت نام در سامانه مذکور وتهیه گواهی امضاء الکترونیکی (توکن) از دفاتر منتخب پیشخوان دولت اقدام و از درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در مزایده الکترونیکی شرکت نمایند.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این سامانه می توانند باشماره تماس ۴۱۹۳۴-۰۲۱ پشتیبانی سامانه ستاد تماس حاصل نموده و” صرفا جهت اطلاع و مشاهده اطلاعات مزایده” از روز  چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۲۶ به آدرس الکترونیکی http://chb.mimt.gov.ir اداره کل صنعت،معدن وتجارت استان چهارمحال وبختیاری مراجعه نمایند.

متقاضیان می بایستی تمامی مدارک مورد نیاز را با امضاء دیجیتال  واز طریق سامانه ستاد بارگذاری  و اسناد فیزیکی (پاکت های الف و ج) را تا پایان وقت اداری مورخ۱۴۰۱/۱۲/۱۳ به دبیرخانه اداره کل تحویل نمایند.

ضمنا نقشه محدوده های معدنی براساس کد کاداستر اعلام شده در مزایده در سامانه کاداستر معادن کشور به نشانی www.cadastre.mimt.gov.ir  در قسمت نقشه قابل مشاهده می باشد.

تذکر: لازم به ذکر است در صورت عدم دریافت اسناد و ثبت نام اولیه در سامانه ستاد الکترونیکی دولت تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ ، امکان ارائه پیشنهاد قیمت و شرکت در مزایده میسر نمی باشد.

اداره کل صنعت،معدن وتجارت استان چهارمحال وبختیاری

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی