امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۳۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام : حمزه‌علی ولییان با اعلام این خبر تأکید کرد: در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان و مراجعه کنندگان به آرامستان جهت کاهش ترافیک و انتخاب بهینه مسیردسترسی به قبور آرامستان، نرم افزار آرامستان‌ شهرداری بروجن راه‌اندازی شد.

وی افزود: سیستم آدرس‌دهی قبرها اولین ویژگی‌ این نرم‌افزار است که بر این اساس شهروندان می‌توانند با جستجوی نام فرد فوت شده در آرامستان از محل دفن وی اطلاع یابند.

️ولییان تصریح کرد: این سامانه پس از انجام اقدامات کارشناسی و بررسی نیازهای شهروندان از جمله جستجوی نام متوفی، محل دقیق دفن، اطلاع از زمان برگزاری مراسم ترحیم، هفتمین و چهلمین روز درگذشت متوفیان طراحی شده واین نرم افزار داری قسمتهایی مختلف از جمله تاریخچه آرامستان‌، آداب زیارت، زیارت مجازی و دعاهای مرتبط می باشد.

وی با اشاره به دیده شدن موضوعات یاده شده در مرحله نخست این سامانه اظهار داشت :با توجه به درخواست ها و نیازهای شهروندان در مراحل بعدی بخش های جدیدی به این نرم افزار افزوده می شود.

وی گفت شهروندان می‌توانند از طریق نرم افزار موبایلی شهر من بروجن، یا ادرس http://aramestan.borujen.ir/ نرم افزار مذکور را دریافت کنند.و شماه پیامک ۳۰۰۰۱۶۰۰۰۰ جهت دریافت هرگونه نظرات ،پیشنهادات و انتقادات شما عزیزان در نظر گرفته شده است.

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی