دستگاه مناقصه گزار : اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان چهار محال و بختیاری
آدرس: شهرکرد- بلوار طالقانی- مجتمع ادارات- روبروی فرمانداری تلفن:۳-۳۲۲۴۴۸۵۲ نمابر:۳۲۲۵۰۹۹۷ کدپستی: ۸۸۱۷۶۵۳۴۴۹ |
|||||
ردیف | موضوع مناقصه | مدت
(ماه/ روز) |
برآورد اولیه (ریال) | مبلغ تضمین شرکت در مناقصه (ریال) | حداقل پایه و رشته |
۱ | خرید قیرامولسیون css با درصد باقی مانده ۵۷ درصد – تجدید شده | ۶ ماه | ۰۰۰/۰۰۰/۸۰۰/۹ | ۰۰۰/۰۰۰/۴۹۰ | از کلیه تولید کنندگان توانمند دارای گواهینامه استاندارد ایران |
۲ | خرید آسفالت سرد کارخانه ای (ردمیکس) –
تجدید شده |
۹۰روز | ۰۰۰/۰۰۰/۸۴۰/۱۴ | ۰۰۰/۰۰۰/۷۴۲ | ۵ راه و ترابری یا شرکت ها با زمینه کاری مرتبط |
۳ | بهسازی و روکش آسفالت گرم محور شهرکرد – بارز- شاه غالب – مارگون | ۲۵۰روز | ۸۵۱/۴۳۲/۰۵۱/۱۴۱ | ۶۴۳/۵۷۱/۰۵۲/۷ | ۵ راه و ترابری |
۴ | تکمیل و بهسازی و روکش آسفالت سرد محور لپد | ۲ ماه | ۴۵۹/۹۲۹/۳۰۱/۴۷ | ۴۷۳/۰۹۶/۳۶۵/۲ | ۵ راه و ترابری |
۵ | ایمن سازی و اصلاح نقطه پرتصادف پیچ هارونی | ۲۴۰ روز | ۱۶۱/۴۴۳/۰۶۳/۴۵ | ۱۵۸/۱۷۲/۲۵۳/۲ | ۵ راه و ترابری |
مهلت خرید اسناد مناقصه | مهلت تحویل پیشنهادها | زمان و بازگشایی پیشنهادها | |||
از روز دوشنبه مورخ ۱۸/۰۲/۱۴۰۲ تا ساعت ۱۳:۰۰
روز دو شنبه مورخ ۲۵/۰۲/۱۴۰۲ |
تا ساعت ۱۳:۰۰ روز شنبه مورخ ۰۶/۰۳/۱۴۰۲ | ساعت ۹:۰۰ صبح روز یک شنبه
مورخ ۰۷/۰۳/۱۴۰۲ |
محل دریافت اسناد مناقصه: سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس: http://www.setadiran.ir
محل تحویل ضمانت نامه(پاکت الف ): دبیرخانه محرمانه ( اداره حراست ) اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چهارمحال و بختیاری وسایر اسناد( تصویرپاکات الف. ب . ج) از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بارگذاری گردد. درضمن کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکات از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس فوق انجام خواهد شد.
نوع تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار بر اساس آیین نامه تضمین معاملات دولتی می باشد.
اعتبار پیشنهاد:پیشنهادات به مدت سه ماه پس از تاریخ گشایش, اعتبار خواهند داشت . این مدت برای ۳ ماه دیگر قابل تمدیدمی باشد(با نامه کتبی کارفرما).
روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چهار محال و بختیاری