امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۳:۴۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

شرکت سهامی پشتیبانی امور دام کشور
آگهی مناقصه عمومی شماره ۳۱/۱۴۰۲
۱-مناقصه‌گزار : شرکت سهامی پشتیبانی امور دام کشور- اداره‌کل استان چهارمحال و بختیاری به شناسه ملی۱۴۰۰۲۷۷۱۷۳۶وشماره اقتصادی۴۱۱۱۱۳۶۷۳۷۷۱
به نشانی : شهرکرد ، خیابان آیت الله کاشانی ، ساختمان منابع طبیعی (تلفن ۲-۰۳۸۳۳۳۴۴۴۸۱ )
۲-موضوع مناقصه :انجام امورحفاظت فیزیکی کشتارگاه صنعتی جونقان از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به شماره مناقصه ۲۰۰۲۰۰۱۰۱۴۰۰۰۱۴۸
۳-نوع و مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار : اصل فیش واریزی وجه نقد به حساب شبا ۹۰۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۳۹۸۰۶۳۷۰۵۶۴ IR با کد شناسه شماره ۹۳۳۲۰۳۹۶۹۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۳۰خزانه بانک مرکزی قابل واریز در کلیه شعب بانک ملی ایران و سایر بانک‌های مجاز یا ضمانت‌نامه بانکی به نام مناقصه گزار ( کلیه بانکها به جز بانک سرمایه ، بانک ایران زمین وبانک تجارت) و یا اوراق مشارکت بی نام تضمین شده بانکها و دولت با قابلیت بازخرید قبل از سررسید ( موضوع قانون نحوه انتشار اوراق مشارکت ) ضمن درج در سامانه ستاد در پاکت الف لاک و مهر شده تا ساعت ۱۳روز یکشنبه مورخ ۲۱/۳/۱۴۰۲ به مناقصه‌گزار تسلیم گردد.
۴-مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار :
۱۱۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال (یک میلیاردویکصد میلیون ریال ) به نام شرکت پشتیبانی امور کشور
۵-زمان دریافت اسناد ، تحویل پیشنهاد و گشایش پیشنهادهای مالی
۱-۵-مهلت دریافت اسناد مناقصه از سامانه ستاد :تا ساعت ۱۷روزپنج شنبه مورخ ۱۱/۳/۱۴۰۲می باشد.
۲-۵-مهلت ارائه پیشنهاد در سامانه ستاد: تا ساعت ۱۷روز یکشنبه مورخ ۲۱/۳/۱۴۰۲می باشد.
۳-۵-مهلت تحویل پاکت الف محتوی اصلی تضمین : تا ساعت ۱۳روز یکشنبه مورخ ۲۱/۳/۱۴۰۲واقع در نشانی مناقصه‌گزار.
۴-۵-زمان بازگشایی پاکت‌ها : ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه مورخ ۲۳/۳/۱۴۰۲ واقع در نشانی مناقصه‌گزار.
۶-خرید اسناد : متقاضیان شرکت در مناقصه می توانند پس از واریز مبلغ۵۰۰۰۰۰ریال (غیر قابل استرداد به شماره حساب شبا۳۱۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۳۹۸۰۴۰۰۶۰۸۷ IR با کد شناسه شماره ۳۸۶۰۳۹۸۶۹۲۰۳۹۰۰۸۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۳۰۳بصورت پایا به خزانه بانک مرکزی از طریق سامانه ستاد ) در زمان مهلت دریافت اسناد ( ردیف ۱-۵ آگهی ) به آدرس اینترنتیwww.setadiran.ir مراجعه و اسناد مناقصه را دریافت نمایند.
۷-فیش / رسید پرداخت مبلغ ۵۰۰,۰۰۰ ریال خرید اسناد در مهلت ارائه پیشنهاد ( ردیف ۳ – ۵ آگهی ) به همراه پاکت الف به دبیرخانه کمیسیون معاملات شرکت تحویل گردد.
۸-مراحل برگزاری مناقصه از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار مناقصه در سامانه شنبه مورخ ۶/۳/۱۴۰۲می‌باشد .
۹-سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج می باشد.
روابط عمومی اداره کل پشتیبانی امور دام استان چهارمحال و بختیاری

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی