امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۳:۰۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ،مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری گفت: کارکنان تلاشگر شرکت ورق‌ خودروی استان با تولید ۳۱ هزار و ۲۳ تن محصولات گالو‌انیزه در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ برای دومین بار در سال جاری رکوردشکنی‌ کردند.
حمید شجاعی گفت: کارکنان تلاشگر شرکت ورق‌ خودرو استان با تولید ۳۱ هزار و ۲۳ تن محصولات گالو‌انیزه در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ برای دومین بار در سال جاری رکوردشکنی‌ کردند.

مدیرعامل شرکت ورق‌ خودرو چهارمحال و بختیاری افزود: ثبت پی‌در‌پی این توفیقات حاصل همدلی و همت بلند کارکنان و نیز راهبرد مؤثر و مدون و نمایانگر حرکت شرکت در مسیر تعالی سازمانی است.

شجاعی در ادامه گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و همچنین نامگذاری سال جاری به نام مهار تورم و رشد تولید، شاهد تولید بیش از ۳۰۰ هزار تن ورق گالوانیزه تا پایان سال خواهیم بود.

وی بیان کرد: رکورد تولید ماهیانه قبلی شرکت ورق‌ خودرو مربوط به فروردین‌ماه سال جاری به میزان ۲۷ هزار و ۲۱۲ تن بود که در اردیبهشت‌ماه به میزان ۱۴ درصد افزایش یافته همچنین تولید در ۲ ماه نخست سال جاری ۲۸ درصد رشد نسبت به ۲ ماهه ابتدایی سال گذشته داشته است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی