امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۴۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ،سرپرست فرمانداری در شورای اداری شهرستان بروجن که با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری و تعدادی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، گفت: جاده بروجن به گندمان به خوزستان سال گذشته ۶ مورد و در بهار امسال ۱۱ مورد فوتی داشت، که نیاز به نیوجرسی دارد.
وی اظهار کرد: نبود مینی‌بوس در جاده بروجن به شهرکرد و بروجن به اصفهان مشکلاتی را برای مردم شهرستان به‌ویژه دانشجویان ایجاد کرده است.
کرمی تصریح کرد: در همین راستا ضروری است اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری این مشکل را سریع‌تر رفع کند.
وی با اشاره به مشکلات آب آشامیدنی در شهر فرادنبه شهرستان بروجن افزود: شرکت‌های آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری نسبت به چاره‌اندیشی برای رفع این مشکل اقدام کنند.
فرماندار بروجن با اشاره به اختصاص ۲ هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن بلداجی این شهرستان اظهار داشت: عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن در این شهر باید هر چه سریع‌تر آغاز شود.
وی با اشاره به لزوم تکمیل کمربند شمالی بروجن گفت: آسفالت مسیر دسترسی جاده شهدای گمنام فرادنبه و تکمیل پُل ۲۰ بهمن شهر بروجن در دستورکار قرار گیرد.
کرمی اتصال رینگ‌ شمالی و جنوبی خط انتقال آب شهر بروجن را ضروری اعلام و تاکید کرد: هم‌اکنون فشار آب در برخی نقاط این شهر بسیار کم و پایین است.
وی با اشاره به خشکسالی‌های سال‌های اخیر، افزایش دما و زیاد شدن آتش‌سوزی‌ها افزود: تجهیز آتش‌نشانی‌های شهرهای شهرستان بروجن از مهم‌ترین نیازهای این شهرستان به‌شمار می‌رود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: جاده بلداجی حدود ۵ کیلومتر روکش آسفالت پلیمری شده است که کار جدیدی برای استان است و کیفیت بالایی دارد.

ساختمان پزشکی قانونی بروجن و فاضلاب فرادنبه ظرف یکی دو هفته آینده آماده شود تا با سفر یکی از مسئولین عالی رتبه به استان افتتاح شوند.
علی حیدری اظهار کرد: در اکثر شهرهای شهرستان بروجن مشکل زمین در خصوص نهضت ملی مسکن حل شده است و باید تا آخر تیرماه تعیین تکلیف شوند، نباید مردم بدون زیرساخت ساکن یک محله شوند. تا هفته آینده باید به همه زمین تعلق گیرد و همه گروه بندی‌ها انجام شده باشند.
وی افزود: ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار از سفر ریاست جمهوری تخصیص یافت که ۶۰ میلیارد تومان آن برای سد آقبلاغ در نظر گرفته شد و ۶۰ میلیارد تومان دیگر برای راه آهن در نظر گرفته شد، در واقع این دو پروژه جزو اولویت‌ها بودند و در تخصیص اعتبار، بیشتر دیده شدند.
حیدری خاطرنشان کرد: از نقاط حادثه خیز شهرستان بروجن، گردنه مروارید است که با اعتباری بیش از ۸ میلیارد تومان عملیات اجرایی آن شروع شده است. شهرداران سعی کنند ورودی‌‌ها و خروجی‌های شهرها را سر و سامان دهند و بر روی مکان‌های گردشگری کار شود تا بیشتر نتیجه گرفت، یکی از راهکارهایی که استان چهارمحال و بختیاری می‌تواند برای اقتصاد خود کند احیای گردشگری است‌.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی