امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۲:۵۸ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام، دوازدهمین جشنواره موسیقی محلی کشور ویژه مناطق زاگرس‌نشین از عصر سه‌شنبه ۲۰ تیر با برگزاری آیین افتتاحیه در فرهنگسرای بروجن آغاز شد.

هنرمندان ۱۸ استان در جشنواره موسیقی زاگرس نشینان شهرستان بروجن حاضر شدند تا رقابت خود را از امروز با حضور مسئولین کشوری و استانی به مدت سه روز آغاز کنند.

دوازدهمین دوره از جشنواره موسیقی زاگرس نشینان شهرستان بروجن است که ۲ سال به دلیل ویروس منحوس کرونا برگزار نشد اما امسال با اعلام فراخوان در سایت ها و خبرگزاری ها مورد استقبال مردم و هنرمندان کشوری و استانی قرار گرفته است.

هنرمندان ۱۸ استان کشور در دوازدهمین دوره از برگزاری جشنواره موسیقی زاگرس نشینان در ۲ بخش تک نوازی و گروه نوازی با هم به رقابت می پردازند.

دوازدهمین دوره از جشنواره موسیقی زاگرس نشینان که به میزبانی شهرستان بروجن برگزار می شود آثار مختلفی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که با دوارهای صورت گرفته، هفت تک‌نواز در بخش مضرابی، شش اثر در بخش مقام‌خوانی و شش تک‌نواز در بخش سازهای بادی به مرحله نهایی این جشنواره راه یافته اند.

مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره از جشنواره موسیقی زاگرس نشینان روز پنجشنبه ۲۲ تیر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، هنرمندان و عموم مردم در فرهنگسرای شهرستان بروجن برگزار می شود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی