امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۰:۱۶ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ، غلامعلی حیدری چهارشنبه ۱۸ مرداد در آیین پاسداشت روز خبرنگار در مجتمع لاله شهرکرد افزود: در زمانه‌ای که بدخواهان ملت و انقلاب با تحریف و روایت‌گری مغرضانه وارد نبرد جدی و مستمر با حقایق ایران اسلامی و اندیشه‌های آزادمنشانه مردم شده‌اند، مهم‌ترین نقش خبرنگاران ایستادگی در این فضای غبارآلود است.

وی تصریح کرد: خبرنگاران رزمندگان خط مقدم جبهه نبرد با دشمنان هستند و می‌توانند با تشخیص حق از باطل و ایستادن در برابر دروغ و تحریف نقش مهمی را در روشنگری ایفا کنند.

حیدری حقیقت‌جویی را از وظایف مسئولین نیز بیان کرد و گفت: از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران این است که امامان انقلاب همواره تبیین مسائل را مورد تأکید قرار داده‌اند و در این میان خبرنگاران و اصحاب رسانه که می‌توانند به روشنگری بپردازند از پرچم‌داران میدان جهاد تبیین به شمار می‌روند.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه رئیس‌جمهور دولت مردمی را یک رسانه انقلابی عنوان کرد و این را از افتخارات دولت خواند و گفت: رئیس‌جمهور صادقانه، مسائل را نقد کرده و برای عموم نیز آن را بازگو می‌کند.

وی یادآور شد: افتخار ما مسئولین این است که خود را از خبرنگاران بدانیم و تلاش کنیم با کمک آنان، مشکلات، ناترازی‌ها و محرومیت‌ها را احصا کرده و با برنامه‌ریزی برای حل آن‌ها، راهکار ارائه دهیم.

حیدری با تأکید بر خرد جمعی برای حل مسائل مختلف اظهار داشت: انتظار مقام معظم رهبری(مدظلله العالی) آن است که در برابر تزریق یاس از سوی دشمن، امیدآفرینی دنبال شود و لازم است اتفاقات خوب استان نیز به شکلی مناسب به مردم منتقل شود.

وی بازگشایی جاده سفیددشت به فرادنبه، زیر بار ترافیک رفتن نزدیک به ۱۰ کیلومتر از جاده شهرکرد به شلمزار و همچنین جاده گندمان به بلداجی را از جمله رویدادهای مهم استان در هفته‌های اخیر برشمرد.

حیدری در ادامه گفت: یکی دیگر از اتفاقات خوب استان که مطالبه بسیاری از اهالی رسانه نیز محسوب می‌شود بحث اشتغال و کاهش نرخ بیکاری است و بر اساس مرکز آمار کشور، استان توانسته است در دو سال اخیر جایگاه خود را ۸ پله بهبود ببخشد.

وی یادآور شد: لازم است اهالی رسانه به همراه مسئولان از طرح‌ها و اقدامات انجام‌شده در چهارمحال و بختیاری بازدید کرده و آن را در راستای امیدآفرینی برای مردم روایت کنند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی