امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۲:۲۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ، پدرام رحمانی در کمیته تخصصی سامان‌دهی فضای مجازی و رسانه شهرستان بروجن با حضور خبرنگاران و فرماندار این شهرستان تاکید کرد: مسوولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید به‌موقع پاسخ‌گوی پرسش‌ها و مطالبه‌های خبرنگاران باشند.

دادستان شهرستان بروجن گفت: مبنای عملکرد ما طبق فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظلله العالی) باشد که فرمودند: امروزه سعی دشمن بر تضعیف امید و خوش‌بینی به آینده است، القاء بی‌آینده‌گی، بن‌بست و اینکه مسئولان اداره کشور را بلد نیستند از جمله کار‌های بدخواهان ایران است و امروز هر کس مردم را از آینده ناامید، یا ایمان‌های مردم را تضعیف، یا مردم را به تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های مسئولان بی‌اعتقاد یا بدبین کند، چه بداند و چه نداند به سود دشمن کار می‌کند.

رحمانی با تاکید بر پاسخگویی دستگاه‌های اجرایی شهرستان گفت: مسئولان باید به‌موقع پاسخ‌گوی پرسش‌ها و مطالبه‌های خبرنگاران باشند ورسانه‌های گروهی در اطلاع‌رسانی مطالب مختلف باید خط مرز بین انتقاد و تخریب را رعایت کنند وانتقاد باید سازنده و اثر گذار و بدور از تخریب و توهین باشد و از خبرنگارانی که مطالب مطالبه‌گرانه و انتقادهای سازنده را به‌دور از هرگونه تخریب، تهدید و دروغ‌پردازی منتشر کنند، حمایت می‌شود.

وی یادآور شد: مطالبه‌گری خبرنگاران وفعالان رسانه‌های گروهی و فضای مجازی باید در راستای اطلاع‌رسانی باشد تا مُنجر به اُمیدآفرینی در جامعه و جلوگیری از بروز هرگونه تنش اجتماعی شود واگر جایی کاری درست انجام می شود عنوان کنید.

مدعی العموم شهرستان بروجن گفت: روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان بروجن باید پاسخ‌گوی پرسش خبرنگاران و اصحاب رسانه باشند

 

فرماندار شهرستان بروجن بروجن نیز گفت: اعتقاد راسخ دارم که خبرنگاران و روابط عمومی ها خط مقدم اطلاع رسانی هستند و در خط مقدم جنگ ترکیبی قرار دارند

خبرنگاران رسانه‌های گروهی و فضای مجازی در برگزاری پُرشور انتخابات و حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای نقش‌آفرینی می‌کنند.

فتاح کرمی تاکید کرد: روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان بروجن باید همکاری و ارتباط با رسانه‌های گروهی و فضای مجازی دارای مجوز را تقویت کنند.

وی یادآور شد: کشورهای استکباری و دشمنان جمهوری اسلامی ایران از ۴۰ سال اخیر جنگ‌های نظامی، اقتصادی، روانی و سیاسی فراوانی را طراحی کرده و اکنون وارد جنگ ترکیبی شده‌اند.

ر این نشست تعدادی از خبرنگاران واصحاب رسانه شهرستان بروجن، دغدغه‌های خود را درخصوص اطلاع‌رسانی ارائه کردند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی