امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۲:۵۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ، حسینعلی مقصودی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در آیین قرعه‌کشی اهدای زمین رایگان طرح جوانی جمعیت در استان که به مناسبت هفته وحدت برگزار شد، اظهار کرد: تا امروز چهار هزار و ۲۰۰ نفر در این طرح ثبت‌نام کرده و یک هزار و ۱۴ نفر نیز تشکیل پرونده داده‌اند و ۸۰۰ متقاضی نیز تأیید نهایی شده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری افزود: همزمان با هفته وحدت ۳۷۳ نفر از متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در هشت شهر شهرکرد، بروجن، فرخشهر، هفشجان، سورشجان، سامان، گهرو و بن قرعه‌کشی شدند، به مناسبت عید غدیرخم نیز ۱۱۰ واحد قرعه‌کشی شد و بنابراین واگذاری زمین به بیش از ۵۰ درصد افراد پالایش‌شده این طرح تعیین تکلیف شده است.

وی ادامه داد: زمین‌های طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به صورت کاملا رایگان در اختیار متقاضیان قرار داده می‌شود و افراد تنها مکلف به پرداخت هزینه آماده‌سازی زمین هستند که برای این مبلغ نیز دو سال تنفس در نظر گرفته شده، همچنین بازپرداخت آن طی هشت سال و به صورت قسطی انجام می‌شود و این مبلغ نیز براساس موقعیت زمین، شهر و حجم عملیات متفاوت خواهد بود.

مقصودی عنوان کرد: اهدای زمین به متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سایر شهرهای چهارمحال و بختیاری به صورت جدی پیگیری می‌شود و مراسم قرعه‌کشی این متقاضیان در مناسبت‌های پیش رو برگزار خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: افرادی که زمین‌های طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را دریافت می‌کنند می‌توانند جهت اخذ پروانه ساخت اقدام کنند؛ همچنین این افراد می‌توانند از تسهیلات نهضت ملی مسکن نیز استفاده کنند.

وی تصریح کرد: امروز در شهر شهرکرد حدود ۲۴۰ قطعه زمین، در شهر بروجن ۲۶ قطعه، فرخشهر ۱۲ قطعه، هفشجان هشت قطعه، سورشجان ۱۰ قطعه، سامان ۱۰ قطعه، گهرو ۲۴ قطعه و در شهر بن نیز ۴۳ قطعه یعنی در مجموع ۳۷۳ قطعه زمین طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت قرعه‌کشی و به متقاضیان واگذار شد.

مقصودی یادآور شد: همزمان با هفته وحدت در سراسر کشور بیش از ۴۰ هزار قطعه زمین به متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت واگذار می‌شود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی