امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۲:۴۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ،نمایندگی استاندارد شهرستان بروجن در آیینی با حضور مدیرکل بازرسی سازمان ملی استاندارد ایران، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

فرماندار شهرستان بروجن در آیین بهره‌برداری نمایندگی استاندارد این شهرستان با اشاره به سهم ۴۵ درصدی از صادرات استان گفت: به‌منظور رشد تولید، ایجاد مراکز استاندارد و افزایش و ارتقای آن‌ها و تسهیل در کار تولید کنندگان، نمایندگی استاندارد بعد از یک دهه تأخیر در ساختمان مسکونی فرمانداری راه‌اندازی شد.

فتاح کرمی تصریح کرد: هم‌اکنون ۴۵ درصد صنایع چهارمحال و بختیاری در شهرستان بروجن واقع و مستقر شده است که نقش اصلی را در اشتغال‌زایی، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی استان دارد.

کرمی افزود: همچنین صدور پروانه استاندارد کارخانه کامپوزیت پویا در این شهرستان به عنوان تنها واحد تولیدی خاورمیانه و پنجمین واحد جهان در تولید سیلندرهای کامپوزیتی سی. ان. جی. (CNG) استاندارد با پیگیری‌ها انجام شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: بروجن از شهرستان‌های صنعتی استان است و با راه‌اندازی نمایندگی استاندارد بروجن زمینه اشتغال در این شهرستان از طریق ایجاد آزمایشگاه‌های همکار، شرکت‌های بازرسی و مراکز بازرسی مخازن سی. ان. جی. (CNG) فراهم شده است.

مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری گفت: این اداره بر استانداردهای محصولات واحدهای صنایع غذایی و تولید بتن شهرستان‌های بروجن، لردگان، فلارد و خانمیرزا نظارت می‌کند.

مهدی پژوهش تأکید کرد: نمایندگی استاندارد شهرستان بروجن برای خدمات‌رسانی به ۴۵ درصد صنعت چهارمحال و بختیاری در نظر گرفته شده است

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی