امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۱:۰۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ، فرماندار شهرستان بروجن در جلسه شورای پدافند غیر عامل این شهرستان ضمن انتقاد از مدیران و معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به‌منظور عدم تأمین اعتبار احداث پست دوم برق بیمارستان بروجن گفت: سه ماه پیش در جلسه فرمانداری با حضور نماینده محترم مردم، قول تأمین اعتبار این طرح داده شده اما تاکنون اتفاق مثبتی نیفتاده است.

فتاح کرمی با بیان اینکه عدم پیش‌بینی و احداث این پست و حواشی پیش آمده در پی سفر وزیر بهداشت به شهرستان بروجن، منجر به ایجاد اختلال در روند خدمت‌رسانی به مراجعان و در نهایت عزل رئیس سابق این مرکز درمانی شد، افزود: متأسفانه در هفته پدافند غیرعامل و به‌منظور سنجش میزان آمادگی تجهیزات و پرسنل، امکان اجرای مانور و قطعی برق در بیمارستان به‌عنوان یکی از مراکز حساس را نداریم چرا که بیم آن می‌رود رئیس فعلی به سرنوشت رئیس قبلی دچار شود.

کرمی خواستار توجه مدیران به این حوزه شد و اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند عدم درک صحیح مسئولان از پدافند غیرعامل باعث خسارت‌های جبران ناپذیر خواهد شد.

وی با بیان اینکه هفته پدافند غیر عامل فرصت مغتنمی برای آشنایی هر چه بیشتر مسئولان با تهدیداتی است که حوزه امنیت کشور و سلامت جامعه را تهدید می‌کند گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی لازم است تا در کنار یکدیگر با شناسایی تهدیدات در حوزه‌های مختلف پدافند غیرعامل، از بروز خسارات ناشی از این حوادث پیشگیری کنند.

کرمی با اشاره به وجود شش تالاب با پنج هزار هکتار مساحت در این شهرستان اظهار کرد: مانور پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان چهارم آبان ماه در تالاب بین المللی گندمان برگزار می‌شود.

فرماندار بروجن همچنین برگزاری مانور قطعی برق مراکز حساس، برگزاری دوره‌های آموزشی، مانور پیشگیری از شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در تالاب بین المللی گندمان، رزمایش نیروهای عمرانی و خدمات شهری نقنه و نواختن زنگ پدافند غیر عامل در مدارس را از مهمترین برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل در این شهرستان عنوان کرد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی