امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۰۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ، معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: در چهارمحال و بختیاری ۶۷ درصد از متقاضیان موفق به دریافت وام خود شده‌اند و این استان رتبه دهم را در کشور به خود اختصاص داده است.

طهماسب شیروانی با اشاره به اینکه وزارت ورزش و جوانان و ادارات کل ورزش و جوانان در استان‌ها به عنوان پیگیری کننده پرداخت تسهیلات ازدواج هستند، اظهار کرد: تعداد کل متقاضیان وام ازدواج در سال ۱۴۰۲ در چهارمحال و بختیاری ۹۲۸۵ نفر بوده است.

وی با اشاره به اینکه که میانگین درصد وام گیرندگان در کشور در سال ۱۴۰۲ تا پایان شهریور ماه، ۶۲ درصد بوده است، تصریح کرد: این در حالی است که در چهارمحال و بختیاری ۶۷ درصد از متقاضیان موفق به دریافت وام خود شده‌اند و این استان رتبه دهم را در کشور به خود اختصاص داده است.

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد دریافت کنندگان وام ازدواج بر اساس گزارش بانک مرکزی مبنی بر آمار عملکرد بند (الف) تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۲، از ابتدای سال‌جاری تا پایان شهریور ماه در چهارمحال و بختیاری ۶۱۷۵ نفر بوده است.

شیروانی تعداد وقایع ثبت شده ازدواج و طلاق را در سه ماهه اول امسال را تشریح کرد و گفت: در این مدت زمان ۱۷۶۹ واقعه ازدواج و ۳۹۹ واقعه طلاق ثبت شده است.

وی خاطرنشان کرد: در سه ماهه ابتدای امسال در شهرستان اردل ۱۱۸ فقره ازدواج و ۱۸ فقره طلاق، در شهرستان بروجن ۱۷۱ فقره ازدواج و۴۶ فقره طلاق، در شهرستان بن ۲۹ فقره ازدواج و ۳۰ فقره طلاق، در شهرستان خانمیرزا ۶۰فقره ازدواج و۱۴فقره طلاق، در شهرستان سامان ۲۶فقره ازدواج و ۲۵ فقره طلاق، در شهرستان شهرکرد ۴۵۴ فقره ازدواج و ۱۳۷ فقره طلاق، در شهرستان فارسان ۱۷۲ فقره ازدواج و ۳۵ فقره طلاق، در شهرستان فلارد ۸۳ فقره ازدواج و ۱۱ فقره طلاق، در شهرستان کوهرنگ ۷۸ فقره ازدواج و ۶ فقره طلاق، در شهرستان کیار ۶۴ فقره ازدواج و ۱۵ فقره طلاق و در شهرستان لردگان ۵۱۴ فقره ازدواج و ۶۲ فقره طلاق ثبت شده است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی