امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۱۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام به نقل از روابط عمومی فرمانداری، جلسه کمیته کارگری شهرستان به ریاست فرماندار و باحضور اعضای شورای تامین، اعضای کمیته کارگری، مدیران شرکت های تولیدی، صنعت گران نواحی صنعتی شهرستان و بخشداران در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان بروجن اظهار داشت: مشکلات بخش صنعت شهرستان بروجن شناسایی و راهکارهای لازم برای رفع آن ارائه خواهد شد و در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید نامگذاری شده است، باید برای تحقق اهداف این نامگذاری تلاش شود.
وی افزود: ارائه نظریه‌ها و پیشنهادهای علمی و تخصصی صنعت‌گران به‌عنوان خط مقدم جبهه تولید و اشتغال در شرایط جنگ اقتصادی کنونی در رفع مشکلات اقتصادی کشور راهگشا است.
ملکی تصریح کرد: صنعت‌گران شهرستان بروجن ایده و برنامه‌های خود را برای برون‌رفت از شرایط سخت کنونی ارائه دهند و با توجه به شرایط سخت کنونی ضرورت دارد تا استفاده از دانش بومی برای کاهش مشکلات حوزه تولید در اولویت قرار گیرد.
فرماندار بروجن اظهار داشت: مشکلات بخش صنعت شهرستان بروجن پس از شناسایی، در کمیته‌های تخصصی پیگیری و اقدام لازم برای رفع آن انجام می‌‎شود.
مسعود ملکی گفت: تأمین مواد اولیه، تخصیص تسهیلات سرمایه در گردش، پرداخت تسهیلات سرمایه ثابت، بازاریابی و تلاش برای فروش تولیدات از مهمترین مشکلات صنایع شهرستان بروجن به‌شمار می‌رود.
ملکی تأکید کرد: سال گذشته افزون‌بر ۱۸۲ میلیارد ریال اعتبار به اجرای ۲۰ پروژه زیرساختی ویژه شهرک‌های صنعتی در شهرستان بروجن اختصاص یافته که در مقایسه با سال قبل از آن ۲۳۸ درصد رشد دارد.
وی افزود: در سال گذشته ۲۸ هکتار زمین به متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی بروجن، سفیددشت، بلداجی، فرادنبه و ناحیه صنعتی گندمان واگذار شده که در مقایسه با سال ۱۳۹۷ حدود ۱۰۶ درصد افزایش داشته است.
گفتنی است هم‌اینک ۴ شهرک و یک ناحیه صنعتی با تمامی امکانات زیرساختی برای واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرستان بروجن استقرار دارد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی