امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۱:۳۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بروجن، فرماندار، نماینده منتخب مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستان از بیمارستان قدیم بروجن به منظور اختصاص ساختمان این مجموعه به دانشکده پرستاری بازدید کردند.
فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به فعالیت 28 ساله دانشکده پرستاری بروجن در فضاهای آموزشی استیجاری گفت: این دانشکده به ساختمان بیمارستان قدیم منتقل می شود.
مسعود ملکی اظهار داشت: با اختصاص ساختمان بیمارستان قدیم بروجن به دانشکده پرستاری، زمینه برای افزایش پذیرش دانشجو و جذب رشته های مورد نیاز در این دانشکده فراهم می شود.
ملکی افزود: با بررسی کارشناسان فنی و تجهیز کلاس های آموزشی، سایت کامپیوتری، کتابخانه، خوابگاه و … در فضای 5 هکتاری، دانشجویان این دانشکده سال تحصیلی 1400-99 را در مکان جدید آغاز خواهند کرد.
وی بیان کرد: همزمان با تداوم فعالیت آموزشی و استقرار دانشجویان، عملیات احداث ساختمان جدید در همین مکان آغاز شده تا با توسعه فضای فیزیکی و افزایش پذیرش دانشجو و جذب رشته های مورد نیاز، زمینه برای ایجاد دانشکده علوم پزشکی در شهرستان بروجن فراهم شود.
فرماندار بروجن اضافه کرد: هم اکنون 287 دانشجوی دختر و پسر در سه رشته کارشناسی پرستاری، اتاق عمل و فوریت های پزشکی دراین دانشکده مشغول به تحصیل می باشند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی