امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۹:۵۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ، در این نشست که تعدادی از نشریات مکتوب، نمایندگان خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و کانال های مجازی شهرستان حضور داشتند در باب مسائل و معضلات شهرستان و رسانه ها با دادستان و معاونت پیشگیری از جرم ایشان تبادل نظر انجام شد.

در ابتدای جلسه جانشکر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجن ضمن تشکر از اصحاب رسانه در پوشش های رسانه ای اخبار و مشکلات مردم از تلاش های دادستان و هم اندیشی با رسانه های شهرستان تقدیر نمود.

در ادامه سید مرتضی فیاضی مدیر خانه مطبوعات وخبرنگاران استان ، ضمن ابراز خرسندی از انتصاب حاج آقا معمار بعنوان دادستان شهرستان بروجن و درایت ایشان در منصب قضا، خاصّه جسارت و قاطعیت شان در برخورد با تهدیدکنندگان سلامت و بهداشت عمومی در شرایط کنونی، به وظایف و رسالت های خبرنگاران در انعکاس صدای مردم‌بدون هرگونه محافظه کاری اشاره نمودند.
مدیرمسئول هفته نامه نورسته بام ، تعامل رسانه ها با مدیران شایسته را بعنوان بهترین راهکار جهت اعتماد سازی مردم و پیشرفت و توسعه شهرستان برشمردند. فیاضی افزایش سعه صدر مسئولان در پاسخگویی به خبرنگاران و نیز حفظ کرامت اصحاب رسانه را از ملزومات تعامل دوسویه برشمردند.

در ادامه سایر رسانه ها مسائلی در باب مشکلات شهرهای شهرستان و مرکز شهرستان بیان نمودند و متفاقا خواستار آزادی بیان در انعکاس مطالبات مردمی بدور از تهدید و دلخوری و البته با رویکرد انتقادی نه تخریب شدند.
ضمانت اجرایی مصوبات ستاد کرونا، قاطعیت در برخورد با تهدیدکنندگان سلامت مردم، جلوگیری از اجرای مراسمات عزاداری در شهرهای شهرستان و نیز ممانعت از برگزاری مراسم های عروسی در دانشگاه آزاد یکی از شهرهای همجوار استان اصفهان، تجمع کارگران در برداشت سیب زمینی و نیز باربری ها و همچنین بنگاه های دام که از شهرستان های اطراف مراجعه می کنند و ازدحام بسیار زیاد و خطرناکی در شرایط بحران‌کرونا بوجود می آورند‌، برخوردهای تند برخی نهادهای امنیتی با رسانه ها، اخلاق مداری در برخورد با متخلفان و..از جمله مواردی بود که اصحاب رسانه شهرستان بروجن طرح نمودند.

در ادامه مهدی حاج آقا معمار دادستان شهرستان بروجن ضمن ابراز خرسندی از برگزاری نشست با اصحاب رسانه که به درخواست ایشان برای تعامل با رسانه ها بود اشاره و اظهار داشتند؛ مشتاقانه خواستار تعامل با رسانه ها هستم تا صدای مردم را بشنوم زیرا همیشه دغدغه مردم را داشته ام.
دادستان بروجن بیان داشت نقد با تخریب متفاوت است اما مرز مشخصی ندارد.نقد باعث پیشرفت می شود اما تخریب نه‌.
حاج آقا معمار ادامه داد؛ هیچکس حق توهین به متهمین حتی یک قاتل را ندارد‌ و اخلاق در راس انور باید لحاظ شود.

وی با اشاره به اینکه در گذشته وحال در شهرستان بروجن مورد مهمی نداشته ایم و شهرستان بروجن الحمدالله شهر بی حاشیه و از  امنیت خوبی برخورددار است.

ذاذستان شهرستان بروجن افزود:احضار، جلب و بازداشت اشخاص تحت هر عنوان در جرائم غیر مشهود، منوط به مجوز قضایی است و در غیر این صورت، بازداشت بدون مجوز قضائی افراد توسط ضابطین جرم وقابل تعقیب کیفری است.

وی افزود:  از اجرای رویه های بازدارنده در شیوع ویروس کرونا در شهرستان بروجن خبر داد و ابراز داشت از خانواده متوفی تعهد اخذ می گردد که مراسم تدفین صرفا با ۷نفر و دو خودرو انجام شود و با متخلفان در صنوف نیز برخورد خواهد شد.
حاج آقا معمار  مردم شهرستان بروجن را مردمی با فرهنگ و صاحب نظر دانستند و به همین دلیل در شهرستان بروجن مشکلات بزرگ قضایی نداریم.
در پایان نشست ، لوح تقدیری در پاسداشت زحمات دادستان و انتصاب ایشان، توسط سید مرتضی فیاضی بعنوان نماینده رسانه های حاضر در جلسه به ایشان هدیه داده شد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی