امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۰:۳۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام به نقل از روابط عمومی فرمانداری،جلسه مشترک داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور اعضای شورای تأمین، هیأت های اجرایی و نظارت، بخشداران، شهرداران به ریاست مسعود ملکی فرماندار حوزه انتخابیه شهرستان بروجن درسالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین در جلسه و تبریک ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انتخابات تجلی و پیش شرط مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی و مظهر خواست و اراده ملت ایران برای مشارکت در سرنوشت سیاسی خود می باشد.
مسعود ملکی اظهار داشت: بر اساس اصل ششم قانون اساسی در جمهوری اسلامی امور کشور باید به اتکای آرای عمومی اداره شود و انتخابات رویه نظام مند برای مشارکت مردم در اداره کشور است.
ملکی با بیان اینکه در راستای برگزاری انتخابات هیأت های اجرایی تعامل خوبی با هیأت نظارت و دست اندر کاران دارند گفت: در خصوص برگزاری انتخابات در خدمت شما داوطلبان هستیم و به یاری خدا مردم با حضور پرشور در دوم اسفند مشت محکمی به ایادی استکبار خواهند زد.
وی گفت: در مجموع ۷۰ شعبه شهری و ۲۷ شعبه روستایی در سطح شهرستان بروجن به منظور برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره ای پنجمین دوره خبرگان رهبری پیش بینی شده است و تعیین اعضا در حال انجام می باشد.
فرماندار حوزه انتخابیه شهرستان بروجن با بیان اینکه داوطلبان انتظاراتی از مجریان دارند انتظارات متقابل از داوطلبان را التزام به آرمان ها و تقویت گفتمان رهبری و حضرت امام خمینی (ره)، پرهیز از خدشه به قانون و جایگاه رهبری، نظام و انقلاب، التزام به رعایت قوانین کشور،اخلاق مداری و رعایت اخلاق انتخاباتی، تعامل با ستاد انتخابات و دستگاه های امنیتی،عدم انتشار اخبار کذب، عدم تخریب احساسات قومی و منطقه ای، تقویت اتحاد و انسجام، ترویج گفتمان گام دوم انقلاب و راهبرد ایستادگی و تقویت آن وعدم انتشار اخبار و اطلاعات قبل ازاعلام نتیجه نهایی انتخابات و… عنوان کرد.
در پایان این نشست به برخی از سؤالات و شبهات داوطلبان توسط هیأت های اجرایی، نظارت، بازرسی و دستگاه های امنیتی پاسخ داده شد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی