امروز

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

  ساعت

۱۱:۳۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

ایرج حسین‌پور‌ با اشاره به اینکه مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک استان جزو مشاغل پرخطر‌ محسوب می‌شوند اظهار داشت: هم اکنون بر اساس پروتکل‌های بهداشتی صادرشده، نحوه گندزدایی محیط و نحوه خدمات رسانی در این‌ مراکز در حال برنامه‌ریزی است تا بر اساس اعلام‌ ستاد ملی مبارزه با کرونا خدمات‌رسانی انجام ‌شود.

وی پیش بینی کرد: خدمات این مراکز با اجرای طرح زوج و فرد از هفته آینده آغاز می‌شود.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت 4 مرکز تعویض پلاک در بروجن، لردگان، فارسان و شهرکرد، تصریح کرد: پس از ‌ارائه شرایط خدمات‌دهی، مساحت و سایر موارد در خصوص مراکز توسط ناجا به ستاد ملی کرونا، این ‌ستاد با توجه به اعلام راهور ناجا بعد از بررسی‌های لازم، دستورالعمل جدید را صادر می‌کند.

حسین‌پور افزود: با توجه به عدم خدمات‌دهی در مراکز تعویض پلاک در زمان‌شیوع کرونا، با در نظر گرفتن ملاحظات مالی صورت گرفته در وکالتنامه و اتمام مهلت آن و این که تمدید مهلت باعث اعطای یک مجوز غیرقانونی‌ به خریدار می‌شد، با تمدید مدت زمان وکالتنامه از‌ طریق سازمان ثبت و دادگستری کل موافقت نشد.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به تشکیل کلاس‌های آموزشی با حضور تعداد زیاد متقاضیان در آموزشگاه‌های رانندگی، برای آغاز به کار این ‌مراکز نیز اعلام ستاد ملی کرونا نیاز است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی