امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۱۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام : مراسم جشن بزرگ روز خبرنگار، چهارشنبه بیست و یکم تیر ماه ۱۴۰۲ به همت خانه مطبوعات و خبرنگاران استان چهارمحال و بختیاری در فرهنگسرای شهرکرد برگزار شد.

سید مرتضی فیاضی، مدیر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان چهارمحال و بختیاری در این آئین ضمن تقدیر از زحمات اصحاب رسانه و خبرنگاران بیان داشت: جشن روز خبرنگاران به دلیل تقارن این روز با دهه نخست ماه محرم، زودتر و با همت و همکاری بخش خصوصی برگزار شد.

وی همچنین افزود: تأمین و تخصیص زمین و احداث ساختمان برای خانه مطبوعات یکی از اصلی ترین مطالبات خبرنگاران استان است.

در حال حاضر، سرعت تبادل اطلاعات و گسترش ارتباطات به کسری از ثانیه رسیده و تلاش بر آن است تا اطلاعات و اخبار با بهترین و بالاترین کیفیت، دقت و سرعت مخابره گردد؛ لذا نقش خبرنگاران و اصحاب قلم و اندیشه در این زمینه بی بدیل است. خبرنگاری شاید این روزها به عنوان یک شغل قلمداد شود، اما در اصل و اساس می توان آن را به عشق تعبیر نمود و نیز رسالتی بزرگ است که فرد خبرنگار بر اساس آن قلم می زند.کار خبر بیش از هرچیزی صداقت و انعکاس صحیح اخبار می طلبد و زبان گویایی در رساندن حرف مردم به مسئولان است که در این بین اگر یکی از این ویژگی‌ها در کار خبر فراموش شود، لطمات سنگینی به فعالیت مقدس رسانه‌ای وارد می نماید.

در این مراسم دکتر میثم محمودیان، رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات و خبرنگاران استان چهارمحال و بختیاری نیز ضمن تبریک به همکاران و اصحاب رسانه، مطالبه گری را از ویژگی های بارز خبرنگاران دانست.

جشن روز خبرنگار که از آن می توان به یک دورهمی شاد بعد از دوران سخت کرونا یاد کرد، فضایی صمیمی برای دیدار خانوادگی این فشر از جامعه فراهم نمود.

اجرای برنامه های متنوع نظیر ورزش زورخانه ای نونهالان و نوجوانان، نمایش طنز هنرمندان برجسته استان، موسیقی پاپ، اجرای گروهی هنرمندان استان کردستان، تقلید صدا و… از دیگر بخش های این جشن بود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی