امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۲۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام، فرماندار شهرستان بروجن در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: افزون بر 200 میلیارد تومان اعتبار به منظور پروژه های عمرانی در حوزه راه و شهرسازی تخصیص داده شده است و تا پایان سال جاری محور چهار خطه شهرکرد_ بروجن_ لردگان به بهره برداری خواهد رسید.
مسعود ملکی اظهار کرد: ایستادگی های جمهوری اسلامی ایران در مقابل استکبار جهانی باعث حفظ آبروی ملت ها و مردم آزاده جهان شده است.
ملکی گفت: اربعین امسال با توجه به موضوع کرونا حال و هوای دیگری دارد؛ و هیچ برنامه و تجمعی صورت نمی گیرد و انتظار است مردم زیارت های مربوط را در خانه های خود بخوانند.
وی با اشاره به اینکه پروژه های راه آهن، کمربند شمالی و چهار خطه شهرکرد_ بروجن _ لردگان فعال است گفت: یک کارگاه عمرانی بسیار فعال در سطح شهرستان بروجن به وجود آمده است.
فرماندار بروجن افزود: مدیران باید بر کار خود و کارمندان نظارت داشته و برای انجام هر چه بهتر وظایف خود تلاش کنند و از دیگران هزینه نکنند مدیران همچنین باید پاسخگو باشند، ارتباط رسانه ای قوی داشته باشند و عملکرد خود را رسانه ای کنند تا در بین مردم شور و نشاط و امید به وجود آید.
مسعود ملکی با توجه به آغاز فصل بارندگی خواستار آمادگی کلیه دستگاه ها جهت جلوگیری از بروز هر گونه حوادث احتمالی در سطح شهرستان شد.
نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس پیگیری‌ها و بررسی‌های انجام شده در خصوص وضعیت پتروشیمی بروجن، تا ۲ هفته دیگر در نشستی با مسئولان کشوری در خصوص این طرح تصمیم‌گیری و اعمال نظر می‌شود.
وی با اشاره به وجود ۹۵ درصد تالاب‌های چهارمحال و بختیاری در شهرستان بروجن افزود: از این ظرفیت تاکنون هیچ استفاده‌ای به ویژه در توسعه گردشگری نشده است.
حجت الاسلام امیر قلی جعفری به وجود مشکل در تامین آب آشامیدنی برخی نقاط شهری و روستایی چهارمحال و بختیاری به‌خصوص در شهرستان بروجن اشاره و تصریح کرد: در این استان با وجود منابع آبی، نباید مشکل تامین آب آشامیدنی وجود داشته باشد.
وی یادآور شد: رفع عقب‌ماندگی‌های متراکم در چهارمحال و بختیاری و شهرستان بروجن به همت و کار مضاعف نیاز دارد.
نماینده بروجن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در شرایط سخت اقتصادی، اختصاص چهار هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح انتقال آب بن به بروجن و ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به‌منظور تکمیل زیرساخت‌های راه‌آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد نشان‌دهنده توجه دولت به این استان است.
وی گفت: ارتقای کمی و کیفی و افزایش رشته‌های دانشکده پرستاری بروجن به‌ویژه در حوزه تحصیلات تکمیلی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم این شهرستان به‌شمار می‌رود.
جعفری افزود: این روزها و در شرایط شیوع ویروس کرونا و اعمال تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران نباید روحیه ناامیدی بین مردم را ترویج کرد و در همین شرایط سخت کنونی و هنگام شیوع ویروس کرونا در دنیا، مردم ایران با وجود مشکلات فراوان روی پای خود ایستاده‌اند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی