امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۰۷ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ، فرماندار شهرستان بروجن در جلسه اقتصاد مقاومتی این شهرستان که با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد گفت: واحد تولید مخازن کمپوزیتی پویا با ظرفیت تولید ۲۵۰ هزار مخزن در سال، بزرگترین واحد تولید مخازن کمپوزیت در کشور می‌باشد.
مسعود ملکی اظهار داشت: این واحد تولیدی با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی روز دنیا، توان تولید مخازن گاز مایع و CNG تا ۱۳۰۰ لیتر گنجایش را دارا می‌باشد.
ملکی افزود: پس از آمریکا، کانادا، آلمان و چین، استقرار تجهیزات و ماشین‌آلات تخصصی و های‌تک در این واحد تولیدی، ایران را به پنجمین کشور دارنده تکنولوژی تولید مخازن فول کمپوزیت جهان تبدیل کرده است.
وی گفت: از سال ۹۴ و با تأخیر در تقسیط تسهیلات دریافتی و ایجاد شائبه‌های مالی توسط یکی از بانک‌های عامل، این واحد تولیدی به حالت تعطیل درآمده است.
ملکی با بیان اینکه اولویت ما بدون جانبداری از بانک یا واحد تولیدی صرفا احیای مجدد این واحد تولیدی و بازگشت به چرخه تولید و اشتغال است اظهار کرد: رسیدگی به پرونده موجود در محاکم قضایی در کنار واگذاری ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی، منجر به بازگشت این واحد به چرخه تولید و قطع وابستگی کشور به واردات خواهد شد.
وی افزود: کارگروهی متشکل از قوه قضاییه، صنعت، معدن و تجارت و بانک در جهت راستی آزمایی فعال شود و نتیجه به دادستانی استان اعلام و از طریق مکاتبه با دادستانی کل و مراجع قضایی نسبت به تسهیل در رسیدگی به این پرونده قضایی و رفع مشکل این واحد تولیدی اقدام شود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی