امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۰:۰۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ، فرماندار شهرستان بروجن در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان گفت: تمامی دستگاه‌های عضو ستاد، آمادگی کامل به منظور مقابله با حوادث احتمالی را داشته باشند و از تمام ظرفیت دستگاه‌های اجرایی استفاده شود و اقدامات و برنامه ریزی های لازم در این خصوص با جدیت انجام پذیرد.
مسعود ملکی تأکید کرد: شهرداری‌ها، دهیاری‌های و دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان بروجن نسبت به بازدیدهای میدانی و پاک‌سازی پل‌ها، جوی و جدول، قنات‌ها، سدها و بندهای خاکی شهرستان اقدام کنند تا در زمان بارندگی و وقوع بحران‌های احتمالی با مشکلی مواجه نشویم.
رئیس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان بروجن گفت: کمترین میزان بارش سامانه اخیر در شهرستان بروجن مربوط به ایستگاه بروجن با ۱۳/۱ میلی‌متر و بیشترین مقدار در روستای دوراهان با ۱۴۲ میلی‌متر بارش باران و ۳ سانتی‌متر بارش برف به ثبت رسیده است.
ملکی اظهار کرد: براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از اواسط امروز با فعالیت موج دوم سامانه بارشی در سطح استان تا اواسط روز سه‌شنبه بارش باران و برف، وزش باد، کولاک برف در ارتفاعات، مه و کاهش دید پیش‌بینی می‌شود.
وی افزود: جهاد کشاورزی به منظور مقابله با سرما زدگی محصولات باغی و زراعی اطلاع رسانی لازم را به کشاورزان انجام و تمهیدات لازم را اتخاذ نماید.
گفتنی است در این جلسه مدیران دستگاه‌های اجرایی گزارشی از اقدامات صورت گرفته را ارائه نمودند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی