امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۳۶ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بروجن ،فرماندار بروجن با اشاره به ترانزیتی بودن محور این شهرستان گفت: ۱۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل جاده شهرکرد به بروجن به لردگان به ایذه اختصاص داده شد.

فتاح کرمی افزود: از این مبلغ هشت هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات تهاتُر نفت، سه هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری، سه هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده ۵۶ و یک‌هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات سال ۱۴۰۱ اختصاص پیدا کرده است.

وی افزود: تکمیل و بهره‌برداری کامل جاده شهرکرد به بروجن به لردگان به ایذه نقش مستقیم در کاهش تصادفات جاده‌ای، ارتقای امنیت راه‌ها، صرفه‌جویی در مصرف سوخت و بهبود وضعیت این جاده به‌عنوان یکی از محورهای شریانی کشور در مسیر ارتباطی استان‌های فلات مرکزی ایران به بنادر جنوب‌غرب و جنوب کشور با تردد ۴۰ هزار دستگاه انواع خودرو در شبانه‌روز دارد.

کرمی تصریح کرد: تقویت علائم راهنمایی و رانندگی، ارتقای مجتمع‌های بین‌راهی و نصب نیوجرسی بین باندهای جاده‌‎ها از مهم‌ترین راهکارهای کاهش تصافات جاده‌ای به‌شمار می‌رود که این مهم در جاده شهرکرد به بروجن به لردگان به ایذه به‌ویژه در قسمت گردنه گوشنگلی شهرستان بروجن مورد توجه قرار گرفته است.

وی یادآور شد: برای تکمیل و بهره‌برداری کامل جاده شهرکرد به بروجن به لردگان به ایذه مشکلات اجتماعی برای سامان‌دهی ورودی و خروجی شهرهای سفیددشت و فرادنبه شهرستان بروجن رفع شده است و تا تابستان سال‌جاری تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

فرماندار بروجن اظهار داشت: جاده شهرکرد به بروجن به لردگان به ایذه یکی از کارکردی‌ترین و کاربُردی‌ترین محورهای ارتباطی کشور و چهارمحال و بختیاری است.

وی گفت: آنتن‌دهی تلفن همراه در بخشی از جاده شهرکرد به بروجن به لردگان به ایذه رفع شده است و هم‌اکنون مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

کرمی بهسازی و ارتقای وضعیت جاده‌های مشترک بین بروجن چهارمحال و بختیاری با مبارکه اصفهان را ضروری اعلام و تاکید کرد: برای اجرایی شدن این موضوع پیگیری‌های از سوی استاندار و نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی انجام شده که هنوز به نتیجه نرسیده است

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی