امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۲:۵۱ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام ،براساس رای هیات داوران دوازدهمین جشنواره موسیقی محلی زاگرس‌نشینان کشور به‌میزبانی بروجن در بخش مقام‌خوانی میلاد صادقی از چهارمحال و بختیاری مقام نخست را کسب کرد.

براساس رای هیات داوران این جشنواره در بهش سازهای کششی اسماعیل محمودی نوازنده کمانچه از فارس به مقام نخست دست یافت.

در بخش سازهای بادی دوازدهمین جشنواره موسیقی محلی زاگرس‌نشینان کشور به‌میزبانی بروجن هیات داوران علیرضا سازنده‌بیان در رشته کَرنا را دارای مقام نخست و سید کاظم موسوی نوازنده نی را دارنده مقاوم دوم اعلام کردند که هر ۲ هنرمند از چهارمحال و بختیاری هستند.

همچنین براساس رای هیات داوران این جشنواره از حشمت‌الله رمضانی نوازنده بالابان در بخش سازهای بادی قدردانی شد.

هیات داوران دوازدهمین جشنواره موسیقی محلی زاگرس‌نشینان کشور به‌میزبانی بروجن در بخش سازهای مضرابی مقام نخست را به تهمورث میربیگی نوازنده تنبور از کرمانشاه و مقام دوم را به بهروز اسکندری نوازنده تار از زنجان داد.

براساس رای هیات داوران این جشنواره در بخش گروه‌نوازی گروه بهارباد به سرپرستی داوود رضایی از لرستان و گروه ارغنون به سرپرستی یدالله پروا از کردستان به‌طور مشترک مقام نخست، گروه دهکردی به سرپرستی کیانوش قنبریان از چهارمحال و بختیاری و گروه چکاد به سرپرستی زهرا اردشیرنژاد از فارس به‌طور مشترک مقام دوم و گروه دنیز به سرپرستی سروش باسوری از چهارمحال و بختیاری و گروه کوش به سرپرستی جواد زارعی از کردستان به‌طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

هیات داوران این جشنواره در بخش گروه‌نوازی همچنین از گروه ابن‌سکیت خوزستان قدردانی کرد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی