امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۱:۱۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

اجلاس دبیران استانی شبکه ملی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در بام ایران بروجن

 

 

 

علی پارسانیا سرپرست اداره کل مشارکت های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان در اولین اجلاسیه سراسری دبیران استانی شبکه ملی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با محوریت پیشگیری از اعتیاد گفت: شبکه‌‎سازی سازمان های مردم نهاد به عنوان ابزاری برای بکارگیری ظرفیت مردمی و جوانان استفاده می‌شود و این مهم، با همکاری و همیاری دستگاه های مرتبط، بهتر عملی می‌شود.

پارسانیا با بیان اینکه توانمند سازی و تخصصی شدن سازمان های مردم نهاد به کمک اداره ورزش و جوانان، در دستور کار قرار دارد تصریح کرد : در ۱۶ موضوع بحث شبکه سازی شروع شده و در حال حاضر ۱۴ شبکه دبیر خانه های استانی آن مشخص شده و بالغ بر ۳۹۰ دبیر خانه استانی در کشور فعال هستند.

پس از اینکه دبیرخانه های ملی و استانی با موضوع مشخص تشکیل شد، باهماهنگی شورای تخصصی هرشبکه، اجلاس تواتمند سازی دبیرخانه با دوهدف توجیح تشکیلاتی و ارائه مباحث تخصصی تشکیل می‌شود.

مباحثی مانند ازدواج، جوانی جمعیت، سبک زندگی ایرانی-اسلامی، آسیب های اجتماعی با محوریت حاشیه نشینی و پیشگیری از اعتیاد، محیط زیست، سلامت اجتماعی و کارآفرینی از جمله عناوینی هستند که شبکه سازی دبیرخانه های آن تشکیل شده است.

اولین اجلاسیه سراسری دبیران استانی شبکه ملی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با محوریت پیشگیری از اعتیاد به میزبانی چهارمحال و بختیاری در شهر بروجن به مدت دو روز با حضور دبیران شبکه های استانی و اساتید مطرح کشور برگزار شد‌.

اجلاس تواتمندسازی دبیرخانه ها با دوهدف توجیح تشکیلاتی و ارائه مباحث تخصصی در بام ایران_بروجن برگزار شد

سعید قوامی دبیر شبکه ملی پیشگیری از آسیب های اجتماعی با محوریت پیشگیری از اعتیاد کشور، در حاشیه اختتامیه اجلاس سراسری دبیران استانی شبکه ملی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی گفت: این اجلاسیه با محوریت پیشگیری از اعتیاد در بام ایران، بروجن برگزار شد و با برگزاری کارگاه های آموزشی جهت هم افزایی و توانمندسازی با موضوعات مداخلات پیشگیری از اعتیاد، اسناد و قوانین مبارزه بامواد مخدر، نحوه تدوین یک پروژه اجتماعی در حوزه اعتیاد، با حضور اساتید برجسته کشوری هموچون جناب آقای دکتر موسوی چلک ، دکتر قاسمیان و دکتر مغنی باشی به کار خود پایان داد.

سعید قوامی دبیر موسسه شمیم آرامش ستاک گفت: این اجلاس طی روزهای ۱۵و۱۶ آذرماه جاری با حضور مسئولان ،اساتید صاحبنظران کشوری و دبیران استانی سراسر کشور در بروجن برگزار شد.

گفتنی است اداره کل ورزش وجوانان استان چهارمحال و بختیاری و موسسه شمیم آرامش ستاک در سال ۱۴۰۱ به عنوان دبیرخانه ملی این شبکه معرفی شد.

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی