امروز

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

  ساعت

۱۱:۳۶ قبل از ظهر

سایز متن   /

آگهی فراخوان عمومی

شناسایی و ارزیابی پیمانکاران جهت مناقصه احداث سیستم واگن برگردان ۴ و ۶ محوره ترکیبی

شماره فراخوان: ۱۰۷۶۱۱

شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری در نظر دارد ” انجام عملیات طراحی و مهندسی، ساخت، حمل، نصب، تست و راه اندازی، آموزش و تضمین عملکرد پروژه احداث سیستم واگن برگردان ۴ و ۶ محوره ترکیبی شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری (بصورت EPC)” را از طریق مناقصه دو مرحله‌ای به شرکت‌های پیمانکاری واجد شرایط مطابق اسناد ارزیابی کیفی که طی ده سال اخیر حداقل یک پروژه را با موفقیت اجرا نموده باشد، واگذار نماید.

محل اجرا : استان چهارمحال و بختیاری – شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری

پیمانکارانی که دارای شرایط مندرج در آگهی می ‌باشند و آمادگی اجرای پروژه را دارند می‌توانند نسبت به دریافت اسناد شناسایی و ارزیابی کیفی از طریق آدرس اینترنتی www.sdsteel.ir در لینک مربوط به “مناقصه و مزایده” اقدام و مدارک ذکر شده در اسناد شناسایی و ارزیابی کیفی را طبق ردیف‌های مندرج در فرم ارزیابی به صورت لوح فشرده همچنین یک نسخه کاغذی برابر اصل شده به همراه سایر مدارک موردنیاز را به همراه نامه اعلام آمادگی خود به صورت کتبی و حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت ۱۵:۰۰) تاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۳۰ به آدرس کیلومتر ۳۵ جاده شهرکرد- بروجن شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری، مدیریت بازرگانی، قسمت امور قراردادها (تلفن تماس ۶۵-۰۳۸۳۴۲۶۴۴۶۱ داخلی ۷۲۳۲ : آقای اسکندری (کارشناس قراردادها) و داخلی ۷۱۵۱ : آقای معصومی (کارشناس فنی)) تحویل نمایند. بدیهی است به مدارکی که پس از انقضای مهلت مقرر ارائه گردد هیچ‌گونه ترتیب اثری داده نخواهد شد.

لازم به ذکر است پس از بررسی و تعیین صلاحیت از متقاضیان واجد شرایط که با توجه به دستورالعمل، امتیاز قابل قبول را کسب نمایند جهت شرکت در مناقصه دعوت به عمل خواهد آمد.

ارائه مدارک فوق‌الذکر توسط پیمانکاران هیچگونه حقی برای آنها جهت شرکت در مناقصه ایجاد نخواهد کرد.

بدیهی است در صورتی‌ که مدارک ارائه شده جهت ارزیابی توسط پیمانکار با واقعیت مطابقت نداشته باشد شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری طبق ضوابط خود عمل خواهد نمود.

لازم به ذکر است در صورت برگزاری مناقصه، شرکت در مناقصه بصورت گروه مشارکت/کنسرسیوم، امکانپذیر می‌باشد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی