امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۴:۳۷ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بروجن سلام، استاندار، نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولان استان در بازدید میدانی از نزدیک روند پیشرفت پروژه چهار خطه شهرکرد_بروجن _لردگان و کمربند شمالی بروجن را بررسی کردند.

استاندار چهار محال و بختیاری در بازدید میدانی از طرح های حوزه راه گفت: هم اکنون 10 پیمانکار در پروژه های جاده شهرکرد_شلمزار_ناغان، تونل زره، تونل کره بس، محور ارتباطی شهرکرد_ بروجن_لردگان و کمربند شمالی بروجن فعال هستند.
اقبال عباسی با اشاره به توجه دولت به زیرساخت های حمل و نقل گفت: روند اجرایی طرح های راهسازی و جاده سازی استان مطلوب و قابل قبول است.
فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به اینکه پروژه چهار خطه شهرکرد_بروجن _لردگان جزو پروژه های اقتصاد مقاومتی است گفت: تکمیل و بهره برداری کامل این پروژه از مهم ترین اولویت های مسئولان ملی و استانی است.
مسعود ملکی افزود: افزون بر 200 میلیارد تومان اعتبار به منظور پروژه های عمرانی در حوزه راه و شهرسازی تخصیص داده شده است و تا پایان سال جاری محور چهار خطه شهرکرد_ بروجن_لردگان به بهره برداری خواهد رسید.
ملکی با اشاره به اهتمام ویژه به منظور انجام هر چه سریع تر این پروژه گفت: هر دو هفته یکبار جلسات با حضور مدیران کل برگزار می شود و روند تکمیل این چهارخطه مورد بررسی قرار می گیرد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی